سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل، سرچشمه حکمت است . [امام علی علیه السلام]
noruz
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» motenave


 

و تقدیم به شما این شعر :


 

جواب است ای برادر این نه جنگ است.
                                                             کلوخ انداز را پاداش سنگ است.

hekayat

کافری بر عده ای از مسلمانان گذشت دید همه در حال نمازند. درباره حکمت نماز پرسید. سپس به خانه رفت و نماز خواند. پس از آن دید همه چهارپایانش را گرگ تلف کرده است. او هم سوار الاغش شد. اما دید الاغش رم کرده. گفت : الاغ احمق حرکت می کنی یا دو رکعت نماز هم برای تو بخونم؟


 

 salam

 

va ama jok baraye dustane aziz

 بم زلزله میاد،‌ غضنفر زنگ میزنه مسئولیتش رو بر عهده میگیره

اصفهانی سوار تاکسی می شه از راننده می پرسه چقدر شد؟ راننده می گه پنج هزار تومن! اصفهانیه می گه : چه خبره همه جا که چهار هزار می گیرن تازه من سه هزار تومن بیشتر همراهم نیست. فعلاْ این دوهزار خدمت شما باشه. یارو می شمره می بینه هزار تومنه




نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سارا ( دوشنبه 84/12/15 :: ساعت 6:0 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

motenave
jokaye bimaze
salame aval

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 2878
» درباره من

noruz

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب